Saturday 19 March 2011

aku....

assalamualaikum dari general...


sebelum aku memulakan sesi maki memaki..luah meluah...cerita bercerita...aku nak kenal kan diri aku dulu.....aliff farezullah...a.k.a...black...2 jew yg korg perlu tau...nak tau lagi?tnye org lain...aku xtau..haha..bleyh ke cmtuh?klu org yg da kenal aku..bace bende ni..xpe bia jek sbb die da kenal...yg blum kenal n xtau aku cmne...cube judge aku cmne klu korg pandai sgt nak judge...bkn kerja ko beb..kerja tuhan tuh...klu korg rase hebat sgt dr tuhan..judge la...yg aku leyh ckp..aku xperfect....dats all...nak kenal aku?kenal melalui penulisan aku..sebab aku tulis straight dari hati..kenal hati budi dulu..paras rupe kemudian pon xpe...xyah tgk muke..just bace cerite bile aku de cerite baru...k....yg penting ....hormat pe yg aku tulis n be profesional...aku hanya berbual dengan wanita profesional...eh silap...org profesional k...haha..no hanky panky..alrite.............

3 comments: